Czym jest SEM?
Co to jest SEM?
Marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli tzw. SEM (ang. Search Engine Marketing) to zestaw działań marketingowych, które służą osiąganiu jak najwyższych pozycji fraz kluczowych:
- w organicznych wynikach wyszukiwania znanych wyszukiwarek, czyli tzw. SEO (ang. Search Engine Optimization) oraz
- płatnych wynikach wyszukiwania (reklamach płatnych za kliknięcie w link), czyli tzw. PPC (ang. Pay Per Click).
SEM = SEO + PPC
SEO = Optymalizacja (działania on-page) + Pozycjonowanie (działania off-page)
Promocja witryny w naturalnych i płatnych wynikach wyszukiwania jest procesem złożonym. SEO to składowa długoterminowych działań marketingowych prowadzanych na stronie internetowej oraz poza nią. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga zmian w kodzie źródłowym witryny, zamieszczania na niej użytecznych treści oraz pozyskiwania wartościowych linków.
Jesteś zainteresowany SEO/SEM dla swojej witryny?
Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Czekamy na ciebie!