September 2019 Core Update – aktualizacja algorytmu Google
Co to jest September 2019 Core Update?
Jakie działania SEO mogą przywrócić dawne pozycje bądź je ustabilizować?
Każda wprowadzona zmiana w algorytmie wpływa na prowadzone działania SEO. Konieczna może się okazać zmiana przyjętej strategii odnośnie optymalizacji i pozycjonowania witryny. Google podpowiada rozwiązania, które mogą przynieść pozytywny efekt. Istotne są przede wszystkim wartościowe treści na stronie. Witryna, która dostarcza użytkownikowi wysoce jakościowych treści jest promowana w wynikach wyszukiwania. Treści publikowane na stronie powinny m.in.:
- zawierać aktualne i oryginalne informacje oparte np. o przeprowadzone badania, analizy czy raporty,
- wyczerpywać temat,
- nie być kopią treści dostępnych pod innymi źródłami, tylko zawierać elementy wyróżniające i oryginalne,
- zawierać tytuły i nagłówki, które w sposób opisowy skracają przedstawione tematy,
- być unikalne i przejrzyste.
Aby strona mogła być wysoko oceniona przez algorytm powinna oprócz wysoko jakościowej treści zawierać inne istotne elementy. Nie powinny np. znaleźć się na niej poważne błędy w kodzie witryny. Strona powinna być także zgodna z zasadą EAT (Expertise, Authority & Trustworthiness), czyli cechować się takimi atrybutami jak rzetelność, uutorytet i wiarygodność.
Oficjalne aktualizacje Google
Ostatnio znane oficjalne aktualizacje algorytmu wyszukiwania były w marcu i czerwcu 2019 roku. Czas pokaże jakie zmiany przyniesie aktualizacja nazwana „September 2019 Core Update”.
Jesteś zainteresowany SEO/SEM dla swojej witryny?
Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Czekamy na ciebie!